یزدفردا:اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با صدور بیانیه ای با گرامیداشت روز جهانی قدس بر حضور پرشورمردم دارالعباده استان یزد در راهپیمایی این روز برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین تاکید کرد.

دراین بیانیه آمده است:روزجهانی قدس ابتکار هوشمندانه حضرت امام خمینی نقطه عطفی در رهبری حکیمانه آن پیرفرزانه وروز فریاد رهایی فلسطین ازچنگال صهیونیست های غارتگر وآرمانی اسلامی و جهانی است.

این بیانیه می‌افزاید: روز قدس نه تنها روز انزجار امت اسلام از رژیم غاصب صهیونیستی بلکه روز حمایت از مستضعفین جهان و هشداری است به گردانندگان و حامیان اصلی محور ضد مقاومت که امروز با حمایت‌های آشکار و پنهان خود از تروریسم بر طبل توخالی حقوق بشر می‌کوبند.

در ادامه بیانیه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از آحاد مردم متدین و انقلابی استان یزد دعوت شده  تا با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن بیعت با آرمان‌های مقدس بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، انزجار خود را از رژیم غاصب اسرائیل و استکبار جهانی حمایت‌گر اهداف صهیونیستی در جهان ابراز نموده و با حمایت از حقوق مردم فلسطین روحیه عدالت‌خواهی و استکبارستیزی خود را به نمایش درآورند.

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در بیانه خود حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس را مایه تداوم مقاومت و پيروزي مردم مظلوم و شجاع فلسطين عنوان کرده است

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا